Re: Win 95 ponownie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 21:28:47 MET DST

On Thu, 25 Apr 1996 12:28:00 +0200 Marcin Korzonek wrote:

>A na zakonczenie jeszcze jeden argument moze nie przeciwko Win 95, ale
>za OS'em. (mialem wersje demonstracyjna - bardzo mi sie spodobala - ale
>wciaz zdecydowana wiekszosc programow uzywanych przeze mnie to aplkacje
>DOSowskie...)

To jest NAPRAWDE swietny argument aby przesiasc sie na OS/2!!!
Nie masz (chyba) pojecia jaki cuda da sie wyprawiac wlasnie z aplikacjami
DOSowymi uruchamianymi w oknach OS/2. A jak jeszcze ktos umie sobie
napisac kawaleczek kodu do uruchomienia IPC (interprocess communication)
miedzy dwoma (lub wiecej!) aplikacjami DOSa z malenkim programikiem
w OS/2 (w roli named-pipes-servera) to da sie robic rzeczy wprost
fantastyczne. Nie zrobisz nawet setnej czesci tego wszystkiego pod w95.
Jesli ktos UZYWA duzej ilosci aplikacji DOSowych, to oczywiscie o szybkim
i latwym przeniesieniu ich na OS/2 (tzn. zrobieniu z nich aplikacji
natywnych OS/2) nie ma co marzyc, natomiast mozna szybko i latwo dodac
im naprawde mase zalet i ogolnej funkcjonalnosci umieszczajac je w srodowisku
w ktorym moga sie "multitaskowac" i co wiecej "gadac ze soba".

APLIKACJE (w przeciwienstwie do sporej czesci gier) chodza praktycznie
wszystkie.

Grego