Re: Pytanie o NexGena

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 21:36:42 MET DST

On Thu, 25 Apr 1996 13:53:25 +0200 Karpio wrote:

>odpalam checkita - procesor 386, odpalam checkita pro - procesor 386,
>odpalam sysinfo - procesor 386, odpalam corespeed - wypierdolil sie :)
>co mnie obchodzi, co siedzi w srodku skoro dla programow jest to tylko
>szybkie 386?

a jakie znasz programy dla ktorych Pentium jest czyms innym
niz szybkim 386??????????????????????
(oczywiscie poza checkitami wszelkiego rodzaju :-)))))

[mozna, owszem kupic (choc zaledwie kilka) powaznych programow
komercyjnych w wersji optymizowanej dla pentium... sek w tym,
ze NexGen'owi taka optymalizacja po prostu nie jest potrzebna]

>umc u5 - sprobuj na tym heretica odpalic :) os/2 oczywiscie biega bez
>problemow :))

moze jestem heretyk ale heretic to dla mnie argument stosunkowo slaby :-)

>fakt, ze po raz n-ty pozwolilem sobie na skrot myslowy i za pomoca
>hasel jedynieprzedstawilem oczywiste fakty nie znaczy wcale, ze
>przesadzilem :) myslalem, ze juz przyzwyczailes sie do moich maili -
>niestety nie moge poswiecic 3h dziennie zeby na kazdy list odpowiadac w
>sposob wylewny, dlugi i dokladny...

moja wina
(bez ironii, powaznie!)

>wiec powtorze w skrocie: nie warto kupiwac nexgenow. kropka.

ja tez w skrocie: za dobra cene - nie widze zadnych przeciwwskazan. amen.

;-)

Grego