Re: Win 95 ponownie

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 21:49:00 MET DST

On Thu, 25 Apr 1996 13:57:57 +0200 Jaroslaw Lis wrote:

>Marcin Korzonek (KORZONEK_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl) wrote:
>: O wersji Netware
>: dla Win 95 jakos nie slychac (ciekawe czemu - czyzby zbyt mala
>: stabilnosc ;-))))
>
>Raczej koncowka walki o zycie. NW przegrywa z NT na potege (nie mowimy o
>o jakosci,

och, nie przesadzajmy - rynek OS sieciowych to nie rynek lamerski,
tu sie byle g... nie sprzeda. Z przykroscia musze stwierdzic (po raz
kolejny) ze NT to zupelnie inna para kaloszy, w sumie niezly kawalek
systemu operacyjnego, a z windozami poza nazwa niewiele ma wspolnego.
(w szczegolnosci na pewno nie mial wspolnego developmnet-team :-)))))

>(nie mowimy o
>o jakosci, tylko ilosci sprzedawanych egzemplarzy). Chlopcy zaczeli wiec
>walczyc w innej niszy rynkowej - OS/2. Dlaczego klient ma placic IBM'owi
>za jakiegos LAN Servera, skoro moze placic Novelowi?

dlatego ze WARP server to cos naprawde extra!
nie wiem czy widzieliscie wyniki ostatnich badan labolatoryjnych
(niezaleznych!) - jako server plikow i drukarek, WARP server na jednym
procesorze (bo SMP jest na razie tylko stary OS/2 Lan Server v2.1)
pobil NT i nowella na 4 procesorach! (jako server aplikacji - przegral,
to fakt, ale wersja SMP juz jest w beta-testingu, a beta u IBMa to cos
innego [jakosciowo] niz gotowy produkt M$ [z wyj.NT])

>W95 to schylkowa platforma, a z NT Novell juz nie wygra.

Obawiam sie ze walka jaka sie w tej chwili rozgrywa rzeczywiscie
spowoduje wzrost OS/2 ale niestety kosztem Novella i Unix'ow - a NT
nadal bedzie rosl w sile a palanty z M$ zyli coraz dostatniej.

Grego