RE: Informace o SCSI

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 20:47:41 MET DST

On Thu, 25 Apr 1996 12:15:56 +0200 Romuald Zylla wrote:

>Czesciowo masz racje:
>- dalem wedke,
>- RFC zawieraja NIE wylacznie standardy Internetu;
> np RFC 1284 zawiera opisy (nawet z obrazkami przebiegow sygnalow)
> tzw Enhanced Parallel Port albo Extended Capability Port
> czyli udoskonalone wyjscia Centronics - w uproszczeniu.
> ?? Czy to ma jakis zwiazek z Internetem ? Chyba posredni :-)

a to ciekawe. szczerze przyznaje ze nie wiedzialem (nikt zreszta nie czyta
wszystkich RFC :-))), kazdy wybiera to co go w danym momencie interesuje,
oprocz oczywiscie tych kilkunastu najwazniejszych jak RFC821 z opisem SMTP
i tym podobne sprawy podstawowe. [Nawiasem mowiac - dosc dlugo chyba
musiales szukac odpowiedniego przykladu, nieprawdaz? [;-)]RFC na takie
tematy /tak odlegle od internetu/ nie stanowia nawet 0.5% ogolnej ich liczby]

>PS Dzieki za wiesci o Merlinie, mimo ze dlugie to edukujace.
> Nie wiem czy sie czujesz moderatorem tej listy

nawet przez mysl mi nie przeszlo!
i niech Was Pan Bog broni!
gdybym sie poczul moderatorem peceta to dobiero mielibyscie sie z pyszna
:-)))

>ale robisz dobra robote.

dziekuje
(czasem wydaje mi sie ze pisze za duzo i wszyscy maja juz tego dosc)

Grego

P.S. To chyba wynika glownie z braku stalego kontaktu z Polska, z Polakami,
z jezykiem polskim. A uzeranie sie i grzebanie w tonach g... przelewajacych
sie na "Polityce" (np.) juz mi sie znudzilo. (Choc na UPR-l jeszcze zagladam!)
LSD - tak, SLD - nie!