Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej (i Eudora)

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 11:16:50 MET DST

>Czy ktos uzywa moze Win i Eudory? Chodzi mi konkretnie o kombinacje Ctrl+Y.
Pod win95 kasowala mi ona cala linie, a pod win3x nie chce. Czy ktos moze to
potwierdzic?

>I jeszcze: w jaki sposob zmusic Eudora do lamania linii znakiem konca
wiersza. Bo cos mi sie zdaje, ze te listy zawieraja kilometrowe wiersze.
Jest w menu opcja WordWrap, ale chyba nic nie robi.

>Radoslaw Poplawski

Potwierdzam: CTRL Y nic nie robi oprocz pisku (uzywam Eudora Lite)
        W helpie nie ma opisu do takiego (dwu) klawisza.
Odebrany powyzej list na mojej Eudorze prawidlowo zalamuje linie.
Nie wiem jak u innych