Re: Propozycja: BOJKOT gieldy warszawskiej (i Eudora)

Autor: Radoslaw Poplawski (req_at_mikrozet.wroc.pl)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 00:00:59 MET DST

>Podpisuje sie pod tym. Niestety ilosc ludzi pragnacych miec system
>operacyjny jest zdecydowanie zbyt mala. Zreszta, i tak bym pewnie Linuxa
>zainstalowal za darmo (a na pewno zaprosil w spokojne miejsce aby to moc
>zrobic).
>
>No wlasnie - jesli ktos jest zainteresowany instalacja Linuxa i to na
>dokladke free (no chyba ze ktos z was boi sie postawic 1l powaznego napoju -
>np. Pepsi)

Jesli win95 to nie system, to Pepsi nie napoj.

>Pozdrowienia,
>Wojtek

Czy ktos uzywa moze Win i Eudory? Chodzi mi konkretnie o kombinacje Ctrl+Y. Pod win95 kasowala mi ona cala linie, a pod win3x nie chce. Czy ktos moze to potwierdzic?

I jeszcze: w jaki sposob zmusic Eudora do lamania linii znakiem konca wiersza. Bo cos mi sie zdaje, ze te listy zawieraja kilometrowe wiersze. Jest w menu opcja WordWrap, ale chyba nic nie robi.

Radoslaw Poplawski