Re: Newsgrupy..

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 25 Apr 1996 - 02:50:18 MET DST

On Wed, 24 Apr 1996 10:56:41 +0200 Maciej Olejnik wrote:

>Czy ktos moglby mi napisac pare slow (prywatnie - chyba ,ze jeszcze kogos
>to interesuje) na temat grup newsowych. Tzn. na jakiej zasadzie to dziala
>, jak sie zaklada grupe newsowa, po prostu jak to jest praktycznie zorganizo-
>wane?
>Maciek
>p.s.
>Jakies odeslanie do FAQ tez bylo by mile widziane.

zamiast dac Ci rybe - dam Ci wedke:

wyslij mail z jednym slowkiem HELP (w tresci)
do

      mail-server_at_rtfm.MIT.EDU
      mailserv_at_ds.internic.net

odpowiedza Ci w jaki sposob mozesz sobie sciagnac mase dokumentow,
przewodnikow, FAQs itp itd etc

polecem na poczatek "Big Dummies Guide to Internet" dzielo EFF
(Electronics Frontier Foundation)

Wogole EFF i NIC (Network Information Center) to doskonale zrodla
informacji.

Grego