Re: INTEL TRITON

Autor: Tomasz Piotrowski (piotrtom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 16:48:29 MET DST

On Fri, 19 Apr 1996, Piotr Olszewski wrote:

> [ciach...]
> [ciach...]
>
> Hej!
> Czy moglbys cos konkretniejszego napisac o tym kopie (jaka plyta, na ktorym
> tritonie, jaki dysk i jaki serownik do tritona).
> Ciekawi mnie to, bo jestes pierwsza osoba (o ktorej czytam) ktora zauwazyla
> jakis wzrost predkosci.
> Na mojej plycie ASUS P55TP4XE z dyskiem SEAGATE Medalist 2GB i sterownikiem
> bodaj 1.__F, pod dosem nie zauwazylem zadnego przyspieszenia (Sys Info,
> QAPlus), a pod win 3.1 "dal sie zauwazyc" spadek predkosci! (winbench95).

> [...]
Prosze bardzo
Plyta DataExpert 8551 ver 1.2
dysk duzo, duzo gorszy niz Twoj ( idlatego bycmoze widac u mnie roznice
a u Ciebie nie) Conner CFS540
sterowniki standartowe do tritona, przyszly razem z plyta, nazywalo sie toto
tridma.sys i tricd.sys. ver 3.1
Jaki Triton, to nie pamietam
Co do przyspieszenia, tu nie sprawdzalem zadnym powaznym
benchmarkiem, tylko tak subiektywnie mi sie szybciej pracowalo
Sciagne cos pod W31 i przetestuje to ci posle wyniki
Dzieki za zyczenia sukcesow, skad wiedziales, ze akurat mialem
urodziny.
Tomek