Re: INTEL TRITON

Autor: Piotr Olszewski (sfolszew_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 19 Apr 1996 - 15:38:22 MET DST

[ciach...]
>Teoretycznie tak, ale z tym ze pod W95 cos nie gra. Pod W31 dysk
>dostawal rzeczywiscie kopa , ale w W95 na sterownikach bus-mastering
>chodzi wolniej niz bez nich ( tak na oko,nie sprawdzalem testami), wiec
>najpierw wyrzucilem je, a potem cale W95.
[ciach...]
>Poczekaj na Windows 97 :-)
>Tomek P.

Hej!
 Czy moglbys cos konkretniejszego napisac o tym kopie (jaka plyta, na ktorym
tritonie, jaki dysk i jaki serownik do tritona).
 Ciekawi mnie to, bo jestes pierwsza osoba (o ktorej czytam) ktora zauwazyla
jakis wzrost predkosci.
 Na mojej plycie ASUS P55TP4XE z dyskiem SEAGATE Medalist 2GB i sterownikiem
bodaj 1.__F, pod dosem nie zauwazylem zadnego przyspieszenia (Sys Info,
QAPlus), a pod win 3.1 "dal sie zauwazyc" spadek predkosci! (winbench95).

Sukcesow
 Piotr

Piotr Olszewski
Email: sfolszew_at_cyf-kr.edu.pl