Modem Zloom Comstar 1.44 Voice

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 16:14:43 MET DST

No coz ... muj wukej niedawno sobie kupil ten modemik, i, jak na
PnP przystalo, autokonfiguracja oczywiscie NIE dzialala - pojawialo sie
jakies "Abnormal program termination" i robilo sieczke z kolorow w Dos
navigatorze :). Postanowilem to skonfigurowac osobiscie - nie chce sie
rozpisywac, ale w koncu poszlo ...
Chodzi mi jednak o cos wazniejszego. Otoz komputer ma przed wszystkim
spelniac role faxu i automatycznej sekretariatki ;) - tak wiec szybko
zainstalowalem dolaczony program Cheyenne (nb. jest naprawde niezly).
Wszystko chodzilo perfekcyjnie - tak fax, jak i sekretariatka - z jednym
malym wyjatkiem: jesli inny fax (zwykly, nie fax-modem) nadawal
automatycznie, to modem "podnosil sluchawke", odklepywal wiadomosc, po
czym rozpoczynal negocjacje faxowe i ... robil jakies swinstwo, ze
NADAJACY fax sie rozlaczal :(((. Nic nie pomagalo - fax dalo sie odebrac
prawidlowo tylko za pomoca "manual recieve" ... :(.
Czy ktos mial takie problemy z tym modemem, i czy zna rozwiazanie?
Wszelkie porady mile widziane ...

P.S. Jestem dosc slaby, jesli chodzi o modemy - ten byl pierwszym, ktory
     widzialem na oczy ... ;)

| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|
|joshua_at_student.uci.agh.edu.pl http://student.uci.agh.edu.pl/~joshua |