Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 15:02:55 MET DST

> Dyski Zip sa trwalsze (mechanicznie wytrzymalsze) niz normalne
> dyskietki 3.5". Co do niezawodnoci - na razie za malo danych. W kazdym
> razie szybko zdobywaja popularnosc.
>
> Do rutynowych backupow na pewno wolalbym tasmy. Nawet najprostszy
> naped (tzw 250) bez problemow zapisuje na tasmach 400MB (bez
> kompresji), czyli o pojemnosci 4 razy wiekszej od Zip. Natomiast Zip
> jest widoczny jak dodatkowy naped dyskowy, mozna wygodnie czytac/pisac
> z/do kazdego zbioru itd.
>
> Rozczarowala mnie natomiast szybkosc transmisji danych. Podawali
> [...]
Srednio uzyskuje 7-10MB/min na roznych komputerach ze standardowym portem (nie
EPP). Co ciekawe u siebie na driverach v.3.02 mam szybkosc 8.5-9MB/min a na
wersji 3.03 tylko 7-7.5MB (przy tym samym sprzecie i konfiguracji).
Po pol roku intensywnego uzytkowania (czasowo mniej wiecej na poziomie HD
w komputerze uzywanym 10 godzin dziennie) nie mialem zadnych klopotow
zarowno z mechanika jak i z mediem.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)