Optymalna rozdzielczosc ekranu (bylo: Monitor DAEWOO 15' dobry czy zly?)

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Wed 24 Apr 1996 - 06:19:03 MET DST

Poczytalem sobie dyskusje na temat czy na 15" mozna 600x800 czy raczej
nie i az sie boje przyznac, ze pracuje na 14" w modzie 1024x768x256...

Do niedawna pracowalem na 640x480x256. Teraz przyzwyczailem sie do
ustawienia jw i bardzo sobie je chwale. Nie uzywam (na codzien) trybow
o wiekszej licznie kolorow, bo gros obrazkow jakie ogladam i tak nie
zawiera pelniejszej informacji o kolorach. Z kolei duza rozdzielczosc
pozwala mi na ogladanie obrazkow w calosci.

Co do tekstu, to prawie zawsze mozna sobie zdefiniowac wielkosc
czcionki na ekranie tak, aby nie bylo zadnych problemow z czytaniem i
pisaniem.

Male ikony to czysty zysk. Doprawdy nie jest mi do szczescia potrzebne
podziwianie szczegolow dziel "ikonografii" stosowanej.

Na dokladke W95 pozwala (jezeli juz naprawde jest to do czegos
potrzebne) zmienic rozdzielczosc.

Jurek

PS: Uzywam Samsunga SyncMaster 3Ne i Digitala PCXCV-RA (oba 14").