Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 15:05:35 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:

: Z Compaq-uami nie mialem do czynienia. A z Delle bardzo lubie.

Ja akurat mialem (i czasem nadal mam) do czynienia w firmie z Dell'ami.
Na cale szczescie udalo mi sie wywalczyc dla siebie squadaka. Na szczescie
byl to pierwszy z serii wielu sqadakow, ktore udalo mi sie wywalczyc
w firmie; wszystkie dzialaja OK, maja gwarancje, umowe serwisowa na
48 godzin usuniecia (a nie reakcji), sa tansze, nie maja zadnych "firmowych
patentow/wynalazkow", zawieraja dokladnie to, co chcialem i da sie do
nich w razie potrzeby podlaczyc standardowe podzespoly. Czego jeszcze
mam od nich chciec? :)

: Poza tym: jezeli wchodzisz do banku i widzisz:
[...]
: d.'panienke z okienka', ktora wyglada jak wycieta z okladki Voque'a

To chyba w tym nowym gmachu na Pstrowskiego, bo w PKO na Dabrowszczakow
jakos ostatnio nie widzialem takich lasek ;)))

: e. i wyzej wymieniona mruzy zalzawione oczeta, wpatrujac sie w
: monitor marki 'Unknown Chinczyk',

Ja sie gapie w monitor marki Philips od mojego sqadaka i nie mruze oczek :)

: to czy przypadkiem nie masz wrazenia, ze komus sie cos po..... ?

Mam wrazenie, ze jesli mamy tak bardzo oszczedzac oczeta panienki z okienka,
topo prostu mozna jej postawic na biurku dobre mono/grayscale.

--
	Leszek.