Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Ryszard Korwin-Mikke (rmikke_at_onyx.altkom.com.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 15:05:31 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
: Ryszard Korwin-Mikke wrote:

: > Nie kupowac firmowych!
: > Firmowe komputery sa dla firm.

: Wlasnie o to mi chodzilo...

Nooo... Jak juz ktos pisal: Dla firm, i to tylko tam, gdzie
chcesz miec wszystko tak samo. I jeszcze, zeby ladnie wygladalo,
bo to reprezentacyjne miejsce. Na ogol w takim miejscu lepiej
postawic terminale, podlaczone do duzej maszyny. Jak duza
maszyna to ma byc pecet - polecam skladaka :-).

: > Do domu nalezy kupic
: > komputer u dobrego skladacza (sluze adresem jednego w
: > Warszawie)

: Sorry, ale chyba nie doczytales do konca mojego poprzedniego postingu.
: Powtarzam wiec: i w domu, i w pracy (na moim biurku) mam skladaki.
: Sam je sobie zrobilem i bardzo je lubie.

Doczytalem. Dotarlo. Wlasciwie, to o co my sie spieramy?
Umowmy sie, ze w pewnych scisle okreslonych sytuacjach warto
kupic firmowy zlom...

                                 Ryszard Mikke

A poza tym uwazam, ze nalezy obnizyc podatki.

--
rmikke_at_altkom.com.pl  |  URL: http://bull.mimuw.edu.pl/~rmikke