Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 23 Apr 1996 - 11:25:30 MET DST

Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl) wrote:

> paredziesia cos ci sie chyab pokrecilo albo byles dluzszy czs w hibernacji
> ceny z dzis 27 +VAT i caly czs spadam (yamaha wew. 2X zapis 4X odczyt model chyba 102)

Paredziesiat, nie wiem jak u ciebie, ale u mnie zaczyna sie od 20 do 100 baniek.

A z innej beczki, to zamiast CD nagrywarki, moze warto kupic sobie na wlasny
uzytek cos typu IOMEGA ZIP (cena w Niemczech chyba ponad 300 DM), gdzie 1
dyskietka ma 25 albo 100 MB pojemnosci (oczywiscie zapisywalna wiele razy).
Cos konkurencyjnego do tego montuje ostatnio tez Compaq (pojemnosc 120 MB).

WP.