Re: Czy kupowac firmowe komputery ? (Bylo: monitor robi sie "czarny")

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 15:50:56 MET DST

Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_vena.telbank.pl) wrote:
: > Tak? Zapomniales o malym szczegole: w przypadku sqadaka mozna po prostu
: > miec w nim takie elementy, do ktore _juz_ sa odpowiednio obslugiwane.
: Tak, ale trzeba wiedziec, ktore to sa :-)

Zaraz, zaraz. Albo sie jest fachowcem, albo sie zatrudnia fachowcow, albo
sie po prostu przeplaca - "wybor nalezy do Ciebie" :)

: Wiem. Zreszta moj serwer novellowski to wlasnie squadaq. Ale zrobilem go
: sobie z plyty Micronicsa, RAM-ow od Chlebowskiego, wlozylem karty 3Coma itd.

I o to chodzi: zeby wiedziec, z jakich dokladnie kawalkow zlozyc, zeby
dzialalu w kupie i z tym softem, ktory ma na tym sprzecie chodzic.
Firmowe maszyny sa dosc "generyczne", czyli w teorii powinno dzialac
wszysztko, w praktyce dziala prawie wszystko, zas oczywiscie placi sie
wiecej forsy i dostaje mniejsza wydajnosc.

: > Uwazaj, bo wlasnie publicznie dajesz wyraz swojej nieznajomosci rynku
: > podzespolow do pecetow :)))
: I poniewaz jestem bydleciem bezczelnem, wcale sie tego nie wstydze :)
: Po prostu juz nie pracuje w firmie komputerowej, gdzie mialem dostep do
: wszystkich nowinek, tylko w tzw. eksploatacji.

A nie masz juz w tej firmie kolegow?

--
	Leszek.