Re: Windows 95 - moja uwaga

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_koala.elka.pw.edu.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 14:50:47 MET DST

: nadopiekunczosc tez moze byc wada. Zastanawialem sie wczesniej na
: zainstalowaniem nowych Windowsow (glownie ze wzgledu na nowy
: interfejs, bo z moich doswiadczen wynika ze na kombinacji Win 3.11+
: Win 32s chodzi znaczna ilosc programow shareware dla Win 95 lub NT
: a na Microsoft Office 95 czy Corel Draw 6 niespecjalnie mi zalezy), ale

kumpel zainstalowal (nie wiem jak) Corel 6.0 tez na win 3.11 (powtarzam ze nie wiem
jak - jak ktos bedzie ciekaw to polukam)
: po tych doswiadczeniach doszedlem do wniosku, ze nie wpuszcze
: tego _systemu operacyjnego_ na moj dysk twardy.

: Pozdrawiam

: Marcin Korzonek
: mkorz_at_we.tuniv.szczecin.pl
: korzonek_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl