Re: Laboratorim peceta ;-) [HP5L]

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 15:11:17 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: : A w ogole, to we wroclawiu mozesz kupic cartridge za znacznie mniej - jesli
: : oddasz stary. Oczywiscie ten nowy jest "regenerowany".
:
: Za ile? A poza tym nie orientujesz sie moze jakim sposobem sa ogolnie
: regenerowane? Btw. czy w hp4l toner tez byl z bebnem?

Oj, niestety - albo ten serwis juz nie dziala, albo cos mi sie pomylilo i
nigdy nie dzialal.
Regenaracja miala by oczywiscie polegac na rozebraniu cartridge'a, wysypaniu
zuzytego tonera, odkurzeniu i dosypaniu nowego tonera. Beben zostawiamy
bez zmian.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |