Re: Laboratorim peceta ;-) [HP5L]

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 14:20:47 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

Hej,

: : Dla mnie jest to _az_ 6W! Poza tym drukarka pamieta co sie z nia dzieje, no i
: : jak mi sie dosowy status-info zwiesil to od tej pory drukarka wiedziala lepiej
: : ode mnie, ze centronics zostal przerwany. Musialem wyjac kabel zasilajacy i
: : wlozyc z powrotem -- byla zgoda
:
: Pytanie czy drukarka zapamietuje konfiguracje w sobie czy w autoexec.bat?

W manualu podali, ze trzeba odpalic programik w autoexecu. Of course zadnego
badziewia nie odpalam, bo nie lubie, a drukarka i bez tego odpalania pamieta
co sie z nia dzieje! To jest hit :-)

: Ze sie tak wyraze - dbalosc HP o zadowolenie klienta (jakosc druku!), poza
: tym - co cie interesuje co jest w cartridge'u, liczy sie tylko koszt strony.

Ejze! Masz racje, ale czesciowo. Jak mi barany napisali, ze mam w folii
toner, to spoko. Wyjmuje to tak jak sie wyjmuje toner. No i oczywiscie
zahaczylem paluszkiem o dzwigienke podnoszaca oslone bebna. Kontynuowac...?

: A w ogole, to we wroclawiu mozesz kupic cartridge za znacznie mniej - jesli
: oddasz stary. Oczywiscie ten nowy jest "regenerowany".

Za ile? A poza tym nie orientujesz sie moze jakim sposobem sa ogolnie
regenerowane? Btw. czy w hp4l toner tez byl z bebnem?

: Z calkowicie pomylona koncepcja, i zapewne z koncepcja oprogramowania rodem
: z MS. HP jest chyba przodujaca firma, ktora produkuje drukarki wybitnie
: przystosowane do tego, zeby je postawic tuz obok komputera z windoza.
: Biada tym co chca inaczej.

Kurcze, w sumie driver do OS2 jest ciekawszy, bo mam mniej dupereli
/animacje kartek, te klimaty/. Chyba mialem fuksa ;-)

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski