Re: ?:Naped CD z nagrywaniem - opinie

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 22 Apr 1996 - 13:06:41 MET DST

Karol Grela (GRELA_at_ch.pw.edu.pl) wrote:

Hej,

: Poszukuje wszelkich opinii o napedach CD z mozliwoscia nagrywania.
: (Firmy,parametry,CENA(!) itp.)

O tym sie nie wypowiem, bo jeszcze takiego cuda nie mialem w reku.

: Kolega sugeruje mi nabycie takiego zamiast zwyklego napedu CD.
: Motywuje to tym, ze mozna wowczas go uzywac do przechowywania
: archiwow, danych, programow itp.; jest to w/g niego tansze od
: dyskietek. Co o tym sadzicie?

Duze HMMM... Popatrz naped taki normalny CD kosztuje minimum 30 baniek. Ok,
dostajesz naped, na ktorym mozesz czytac do woli, ale zapisac RAZ. Koszt
nosnika 300 tys.
Byc moze lepszym rozwiazaniem byloby kupno napedu wielokrotnego zapisu /do
500/, ale jest duzo drozszy.
A zreszta poza tym -- na serio masz programy idace w GB? No to ja Cie
podziwiam :-))) Moze lepiej sie zastanow nad rozwiazaniem normal CD +
nagrywanie u ludzi. Fakt zaplacisz wiecej, ale ile chcesz archiwizowac? Albo
kup streamer /mozna chyba tanio go dostac/. Ja mam Colorado Jumbo 250 i
mimo, ze miesci sie na nim tylko /?/ 120MB, to jestem z niego zadowolony.
Kasetka kosztuje 300 tys. wiec super tanio. A jak bym chcial kopiowac jakies
600MB na raz /czyt: kopiowac gierce CD/ to sie zglaszam raz na pare lat do
odpowiedniej osoby /na razie nie bylo takiego przypadku/.

ok, to wszystkie moje uwagi
milego dnia zycze
hej

--