Re: CD Vuego & HDD Seagate - a jednak sie gryza!!!

Autor: /Lukasz /Zeligowski (c55670lz_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 10:16:53 MET DST

On Tue, 16 Apr 1996, Jeff W. wrote:

> Niedawno mozna bylo przeczytac na tej liscie, ze CD-Zlom
> ACER Vuego nie gryzie sie z Twardzielami.
> [CIACH]
>
> IDE1: HDD
> IDE2: CD jako master, drugi HDD jako Slave.
>
> W ciagu tygodnia 4 razy stracilem pliki kopiowane na dysk #2
> poleceniem xcopy /v.
> ...nie mam juz watpliwosci: ONE ZE SOBA NIE BEDA CHODZILY!!!

Drobne pytanie, poniewaz spodziewam sie podobnej konfiguracji u siebie w
domu. Czy probowales podlaczyc CD jako SLAVE, lub druga mozliwosc w CD
wyjac wszystkie jumperki, a HD ustawic na Master.
Mialem podobny problem z WD (1.6GB - IDE0 i 540MB - Master IDE1 ), ale
wymieniam na SEAGATE 2.14GB i chcialem wiedziec...

Hej.
Lukasz