CD Vuego & HDD Seagate - a jednak sie gryza!!!

Autor: Jeff W. (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 16 Apr 1996 - 07:37:37 MET DST

Niedawno mozna bylo przeczytac na tej liscie, ze CD-Zlom
ACER Vuego nie gryzie sie z Twardzielami.
Otoz mam informacje ktora moze sie kiedys komus przydac:

Mialem konfiguracje:
IDE1: 2 x HDD Seagate 1.08G Medalist SL
IDE2: CD ACER Vuego

I chodzilo to jak burza.
Chcialem miec mozliwosc pracy z jednym dyskiem, gdybym
drugi wyciagnal i zabral do pracy (wymienny), a dla Seagate
Master <> jeden dysk. Zmienilem wiec konfiguracje:

IDE1: HDD
IDE2: CD jako master, drugi HDD jako Slave.

W ciagu tygodnia 4 razy stracilem pliki kopiowane na dysk #2
poleceniem xcopy /v.
Po skopiowaniu plikow zamiast FAT-u mialem sieczke.
Pomagalo dopiero formatowanie.
Po paru dniach grzebania w konfiguracji, mieszania kablami itd.
nie mam juz watpliwosci: ONE ZE SOBA NIE BEDA CHODZILY!!!

Moze zaoszczedzi to komus lazenia do serwisu zeby mu wymienili dysk.

Bye!