Re: Re: CD Vuego & HDD Seagate - a jednak sie gryza!!!

Autor: Jeff W. (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Sun 21 Apr 1996 - 15:15:05 MET DST

On Tue, 16 Apr 1996 10:16:53 +0200, /Lukasz /Zeligowski
<c55670lz_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl> wrote:

>Drobne pytanie, poniewaz spodziewam sie podobnej konfiguracji u siebie w
>domu. Czy probowales podlaczyc CD jako SLAVE, lub druga mozliwosc w CD
>wyjac wszystkie jumperki, a HD ustawic na Master.
>Mialem podobny problem z WD (1.6GB - IDE0 i 540MB - Master IDE1 ), ale
>wymieniam na SEAGATE 2.14GB i chcialem wiedziec...

Probowalem wszystkich kombinacji, zmienialem kombinacje za kazdym razem
jak tracilem dane.
W CD-ROMie fabrycznie nie bylo zadnej zworki (czyli Slave), dopiero potem
wsadzilem zworke na 'Master'
Tylko jedna uwaga: wszystkie kombinacje sprawdzalem na
'Secondary IDE' ale nie powinno to miec znaczenia czy 1. czy 2.

Btw: w firmie gdzie mi sprzedawali sprzet probowali ustawic cos takiego:
IDE1: HDD jako master, CD jako slave
IDE2: drugi HDD jako single

I komputer zglupial!
Nie bylo sily zeby ruszyl. Bootowal sie dopiero po wyciagnieciu
HDD z IDE2. (???????)

W tej chwili mam
IDE1: HDD1 master HDD2 slave
IDE2: CD-ROM