Re: Dziwny problem w WIN95

Autor: Jedrasik Grzegorz (HARRY_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl)
Data: Thu 18 Apr 1996 - 16:23:27 MET DST

> Prosze o pomoc w problemie z ktorym juz sobie nie moge dac rady.
> Mam P75 PCI, 16MB, 1.6 GB, S3 Trio64V+ 1MB 4 COMy (2 na dodatkowej karcie I/O).
> Kiedy karta I/O jest wlozona, modem podlaczony do COM2 lub COM4 i myszka "najezdzam" na Start
> i ruszam gora-dol (powodujac podswietlanie napisow : Programy Dokumenty Ustawienia ...) to
> powoduje, ze na modemie zapalaja sie diody TX i RX. Nie trzeba dodawac, ze za kazdym razem
> zrywa kazda lacznosc. Zmienialem (na probe) modem i karte I/O. Robilem rozne cuda i nic poza
> oczywiscie wyjeciem karty kirdy to wszysko dziala normalnie.

W katalogu do jakiego zainstalowales WINDOWS 95 jest jakis plik *.txt
ktorego nazwy niestety nie pamietam (gdy to pisze, nie siedze przy
swoim "samorachu"). Dotyczy on problemow z WIN 95. Jest tam wlasnie
wzmianka o tym, ze karta S3 skutecznie zakloca port com4. O com2 nie
bylo mowy. Odsylam Cie do niego.

Pozdrawiam.

PS. "samorach" to nazwa jaka purysci jezykowi chcieli wprowadzic w
    zamian za nazwe "komputer".