Dziwny problem w WIN95

Autor: jarekm (jarekm_at_telbank.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 00:42:11 MET DST

Prosze o pomoc w problemie z ktorym juz sobie nie moge dac rady.
Mam P75 PCI, 16MB, 1.6 GB, S3 Trio64V+ 1MB 4 COMy (2 na dodatkowej karcie I/O).
Kiedy karta I/O jest wlozona, modem podlaczony do COM2 lub COM4 i myszka "najezdzam" na Start
i ruszam gora-dol (powodujac podswietlanie napisow : Programy Dokumenty Ustawienia ...) to
powoduje, ze na modemie zapalaja sie diody TX i RX. Nie trzeba dodawac, ze za kazdym razem
zrywa kazda lacznosc. Zmienialem (na probe) modem i karte I/O. Robilem rozne cuda i nic poza
oczywiscie wyjeciem karty kirdy to wszysko dziala normalnie.
Na serwisie (tam gdzie kupilem ten sprzet) nie poradzili sobie z tym problemem i doradzili
zmienianie kabelkow ! Fajna porada co ? Tak przy okazji moj Epson 800 Stylus tez nie chcial
drukowac za skarby pod WIN95 (w DOSie bylo OK). "Serwisanci" powiedzieli mi, ze to WIN95 jest
do bani a wystarczylo w BIOSei ustawic adres portu na na niestandartowy cos BC8 - czyba ?
Ciekawe tez dlaczego ?
Bardzo prosze o pomoc !!!
POZDAWIAM
Jaroslaw Miniach