Re: Ile masz lat - szMACiAS

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 12:01:11 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:

: no dobra. skoro sa sprzeciwy wiec proponuje glosowanie.
: kto jest za opublikowaniem wynikow ankiety niech napisze na moj
: email ok ? odesle na liste i bede sie domagal opublikowania wynikow.

troche za pozno

: jak wszystko o pctach to wszystko. czyli takze kto pcta czyta.
: widze ze u niektorych zalegly sie zapedy cenzorskie :)

Tzn. rozumiem ze wedlug powyzszego z radoscia przywitasz nastepujacy
posting:

subject: moj pecet (pecet.tif)
Body text:
oto moj pcet ! prawda ze ladny !!! Jesli uwazasz ze tak to odpisz TAK
jesli ze NIE przyslij zdjecie wlasnego (koniecznie 24bit, non-compresed
tiff, nie umiem innych ogladac).

i dalej

subject: moj pecet (pecet.tif) - 1/10
subject: moj pecet (pecet.tif) - 10/10

To nie zapedy cenzorskie, to strach przed anarchia.
Sa grupy na ktorej cos takiego nikogo nie bedzie klulo w oczy, np. hihot
ktorego z tego co wiem jestes wlascicielem. I oto chodzi, wcale nie potepiam
tej hihotowej anarchi a nawet jestem ZA, byle ograniczala sie do hihotu.
Peceta uwazam za grupe przynajmniej o aspiracjach polprofesjonalnych gdzie
konieczne jest pewna samokontrola poczynan. BTW, wyobraz sobie co by sie
dzialo gdyby ktos wywinal numer "ile masz lat" na takiej ..pc-unix.linux,
moze sprobujesz ? (choc nie zachecam)

: >przesylanych mu codziennie do skrzynki ? To moze jeszcze zacznij
: >ceosspostowac jak czyni to paru palantow pomiedzy pl.soc.seks/polityka/
: >religia i sciepem
: znam to :))))) tam caly czas wybuchaja wojny krzyzowe :))))))))))))
: ktore mnie zawsze zucaja o ziemie :) ale to inna historia (niegodna pcta)

nbiewyobrazasz sobie jak blisko stad do aol.com

: czy ogloszenie ankiety dotyczace czytelnikow pctow uwazasz za niezgodne
: z tematem ? ja uwazam ze jak najbardziej. chodzi o jeden durny list
: a nie o setki jak ten i poprzedni. ale co tam. chrzanmy dalej, do momentu
: opublikowania wynikow. jestem przeciwko cenzurze. jasne ? i chce wiedziec
: z kim rozmawiam.

Moglbys wyjasnic blizej o co Ci chodzi ?
Nazwisko ? Imie ? Orientacje seksualna ? Wyznanie ?

: bylo zrobic to lepiej. wolna droga. kazdy robi bledy za pierwszym razem.
: jak chcesz zeby nie bylo takich fajerwerkow, to zrob wczesniej to,
: co inni moga zchrzanic. nikt ci nie broni. droga wolna. do roboty
: zamiast jezyk strzepic :) (a wlasciwie paluchy o klawisze).

Reszte odpowiedzi dostaniesz prywatna poczta bo bedzie to juz wycieczka
osobista.

--
                                                              Marcin Debowski