Re: Ile masz lat - szMACiAS

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 19:38:18 MET DST

agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski) wrote:
>Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
>: wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:
>: > > A zestawienie bedzie mile widziane.
>: >Moze, ale nie na tej liscie.
>: Moze, wrecz na pewno na tej liscie :)
>
>Nie ma to jak byc jasnowidzem i znac z gory zdanie innych. Po to zostal
>przyjety jakis ogolny przedzial tematyczny listy aby sie go trzymac -
>czemu nie protestowales w momencie jak powstawal ?

no to powiedz mi gdzie to jest zapisane ? i jaki niby jest ten
przedzial tematyczny ? jesli za przedzial uwazasz "wszystko o pctach" to
powiem jedno .... .hmmm.......

no dobra. skoro sa sprzeciwy wiec proponuje glosowanie.
kto jest za opublikowaniem wynikow ankiety niech napisze na moj
email ok ? odesle na liste i bede sie domagal opublikowania wynikow.
jak wszystko o pctach to wszystko. czyli takze kto pcta czyta.
widze ze u niektorych zalegly sie zapedy cenzorskie :)

>"Pecety czyli komputery klasy PC i wszystko inne co tylko zechccecie" ?
>Czy to tak trudno zrozumiec ze kogos moze nie interesowac stek pierdol

dobra. zaloz sobie grupe ibm-klony , i ustal zasady typu
"wszystko na temat klonow ibm'ow ale bez pierdul". wolna droga.

>przesylanych mu codziennie do skrzynki ? To moze jeszcze zacznij
>ceosspostowac jak czyni to paru palantow pomiedzy pl.soc.seks/polityka/
>religia i sciepem

znam to :))))) tam caly czas wybuchaja wojny krzyzowe :))))))))))))
ktore mnie zawsze zucaja o ziemie :) ale to inna historia (niegodna pcta)

>i w ogole niech bedzie jedna wielka komunalna lista o
>wszystkim.

czy ogloszenie ankiety dotyczace czytelnikow pctow uwazasz za niezgodne
z tematem ? ja uwazam ze jak najbardziej. chodzi o jeden durny list
a nie o setki jak ten i poprzedni. ale co tam. chrzanmy dalej, do momentu
opublikowania wynikow. jestem przeciwko cenzurze. jasne ? i chce wiedziec
z kim rozmawiam.

>Zeby jeszcze czlowiek wyjasnij choc w paru zdaniach .. ze badania takie i
>takie ze potrzebne do tego i tego ... i zeby PRZESYLAC NA JEGO PRYWATNY
>ADRES, ale nie, dorwal sie do sieci i postanowil to wykorzystac tak jak
>mu najwygodniej.

bylo zrobic to lepiej. wolna droga. kazdy robi bledy za pierwszym razem.
jak chcesz zeby nie bylo takich fajerwerkow, to zrob wczesniej to,
co inni moga zchrzanic. nikt ci nie broni. droga wolna. do roboty
zamiast jezyk strzepic :) (a wlasciwie paluchy o klawisze).