Re: Jaki CD?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 19:57:10 MET DST

mac_at_inx.pm.waw.pl wrote:
>CZE
> Ja kupilem sobie Toshibe 5422 (za radami z tej listy zreszta :) i
>bylem z niej zadowolony do momentu jak mi sie trafil zloty CD z pirackimi
>gierkami i okazalo sie ze ze Sony x2 czytal szybciej (w dodatku bez
>bledow) niz moj x4.
> Ktos wspomial, ze CD-R sa parszywie nagrywane, a ten w dodatku
>mial kilka rys szerokich na ok .5mm ,ale to tylko swiadczy o korekcji
>bledow w Toshibie (jak mi sie zdaje).
> pozdrawiam MAC

Ja mam troche starszy (i drozszy) model 5420 . i nie dawalo sie czytac
jakiegos pliku z plyty, tez zlota/piracka. na cd x2 czytalo sie bez problemu,
na x4 sie nie dalo. ale na tej toshibie owszem, dalo sie mimoze x4 :)

generalnie szybsze czytniki sa bardziej wrazliwe na bledy.

druga kwestia. jak juz masz te plyte, znajdz czytnik o szybkosci x4 na ktorym
ja przeczytasz. dopiero wtedy bedzie to jakas skala porownawcza.