Re: A jakie dobrac oprogramowanie ?

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Mon 15 Apr 1996 - 11:00:23 MET DST

In <199604121923.UAA00191_at_anatema.torun.pdi.net>, seweryn_at_anatema.torun.pdi.net (Seweryn Walentynowicz) writes:
>Gregorio Kus writes
> Ja uzywam Lite na DOS 6.2 i dziala. Tylko jesli ty masz jednego DR DOSa
>czyli jak twierdzisz rowniez Lite'a to jak zainstalujesz ta sama kopie na
>dwoch komputerach w tej samej sieci, to co jakis czas bedzie sie pojawial
>komunikat obelzywy, o naruszeniu praw licencyjnych. To i tak jest niezle...
> Seweryn

Jezeli chcesz miec w miare dobre peer-to-peer to uzyj raczej Personal
Netware niz Novell Lite'a. PNW wystepuje w dwoch wersjach: zintegrowany
z Novell DOSem 7.0 oraz jako samodzielny. Dzialalem przez poltora roku
na wersji zintegrowanej i chodzilo to nienajgorzej (6 stacji bezdyskowych
i 1 serwer niededykowany). Poprzednio ta sama siec chodzila pod Litem
i kladla sie notorycznie (cudem byla praca dluzej niz 1 godz. bez awarii).
W moim przypadku PNW mial jeden mankament - dyskietka startowa
dla stacji bezdyskowej musiala miec nieco ponad 1 MB plikow, ale mial
i zalete - nie pyskowal o numerach seryjnych :)

Jacek

    _/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/_/ Jacek Pietraszek
  _/ _/ _/ _/ e-mail: pmpietra_at_mech.pk.edu.pl
 _/ _/ _/ _/ pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl
_/ _/ _/ _/ voice: ++48 12 480555 ext.3480
 _/_/_/ _/_/_/ _/ fax: ++48 12 484436

Cracow University of Technology, Faculty of Mechanical Engineering
31-864 KRAKOW, Al.Jana Pawla II 37, POLAND