Re: A jakie dobrac oprogramowanie ?

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_anatema.torun.pdi.net)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 21:23:18 MET DST

Gregorio Kus writes

> Tak a propos: mam DR DOS 6.0 wiec tym samym jestem licencjonowanym
> posiadaczem NetWare Lite, tyle ze... DR DOSa od dawna juz nie uzywam.
> Poniewaz rowniez i ja mam zamiar poeksperymentowac z malymi domowymi
> sieciami, mam pytanie: czy NetWare Lite pojdzie pod IBM PC DOS 6.3,
> czy tez ta wersja wlaczona do DR DOSa sprawdza pod czym sie ja probuje
> uruchomic i odmawia wspolpracy z konkurencja?
   Ja uzywam Lite na DOS 6.2 i dziala. Tylko jesli ty masz jednego DR DOSa
czyli jak twierdzisz rowniez Lite'a to jak zainstalujesz ta sama kopie na
dwoch komputerach w tej samej sieci, to co jakis czas bedzie sie pojawial
komunikat obelzywy, o naruszeniu praw licencyjnych. To i tak jest niezle,
bo Lantastic w ogole nie startuje jak wyniucha juz w kablu pracujaca
kopie o tym samym numerze.
  Zycze sukcesow z domowymi sieciami

     Seweryn