Re: A jakie dobrac oprogramowanie ?

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sun 14 Apr 1996 - 14:54:26 MET DST

In <4kisbi$a8f_at_sun1000.pwr.wroc.pl>, zbych_at_ict.pwr.wroc.pl (Zbigniew Wasik) writes:

> Ja tez postanowilem z kumplm kupic dwie karty sieciowe ale kupilismy
> i skretke i koncentryk, tak na wszelki wypadek. Mam nadzieje ze z koncentry-
> kiem nie bedzie klopotow ( dopiero je kupilem ). Podobno trzeba jeszcze kupic
> 2 takie trojniki z opornikami i tylko podlaczyc.

To sie nazywa terminator...

> alnie kupic). Slyszalem ze Lantastic 6.0 jest dobry ale ida sluchy ze nie
> jest wpelni kompatibilny z novelem.

Lantastic jest najlepsza siecia typu Peer to Peer. Akurat brak zgodnosci z novelem
nic tu nie przeszakdza, chociaz mozna tak skonfigurowac lantastic'a zeby chodzil
z novelem. Informacje o lantastic -> http://www.hsn.com.pl/home/formatc
Novell Personal Netware czy tez Novell Lite to najgorszy system Peer. Wali sie notrycznie,
strasznie pamieciozerny i w dodatku trudny w obsludze i konfiguracji.

Inne rozwiazanie to np. OS/2 Warp Connect - Jest tam b.dobra obsluga sieci
ale to wymaga mocnego sprzetu. Przyjemnie sie pracuje przy 16MB RAM.
Przy 8 dziala ale startowanie systemu, czy przelaczanie aplikacji strasznie miesza na dysku.
Co do OS/2 Warp Connect to moze sie okazac ze jest tanszy od Lantastic'a.
Wersja OEM OS/2 Warp Connect do zdobycia za ok 63USD!!!
Wersja OEM OS/2 Warp Connect w WinOS2 za ok 92USD!!!

Pozdrawiam
Jaroslaw Tabor
Format Computing