Re: Zamienil stryjek siekierke na...

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 18:00:28 MET DST

In article <Pine.LNX.3.91.960401082445.21528A-100000_at_avalon.wbc.lublin.pl>, Jaroslaw Kozak wrote:

>Teraz to ja sobie moge porownac. AWE ma jakis taki tepy dzwiek niby
>_wawetable_ ale cos mu brakuje, to tak jak niby facet ale o jajach
>to nie slyszal. We wszystkich gierkach jest tak delikatnie mowiac jakby
>m slon na ucho depnal.

To moze zmien ustawienia miksera :-) Jezeli mu np. wyciszysz bass/treble to
bedzie na pewno grala fatalnie i tepo :-))

>GUS to jest maszyna , jak gierka supportuje gus-a to odlot.

Z AWE jest ten problem, ze moga wystapic 2 przypadki: 1) gra uzywa dzwiekow,
ktore na AWE brzmia dobrze, 2) gra uzywa dzwiekow, ktore na AWE brzmia
fatalnie. Np. DOOM II gra lepiej na patchsecie gusa, niz na patchsecie AWE
(np. organy w MAP01 - obrzydliwe :-Q). Z kolei MIDy dostarczane razem
z gusem brzmia zdecydowanie lepiej na AWE.

Rada nr. 1 - rozszerzyc pamiec i uzyc ktoregos z "alternatywnych" zestawow
probek (niestety, 8 MB recommended :-( )

>Moze mnie jakis AWE-ista uswiadomi, moze zle to bydle skonfigurowalem.

Moze. Tzn. to co pisalem o mikserze.

Krzysiek