Re: PRIMAX - wybor: dobry czy zly?

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 18:03:42 MET DST

In article <cecil.483.315FC527_at_klio.umcs.lublin.pl>, Mariusz Studzinski wrote:

>Wszystkie powyzsze bole rozwiazuje jedna karta: GUS PnP

To prawda. Ale wydaje mi sie, ze EMU8000 jest nieco (?) szybszy od tego z
GUS-a. Gdyby tylko istniala publicznie dostepna dokumentacja techniczna...

(przypuszczam, ze nawet taki lamer jak ja moglby sporo poprawic - przynajmniej
w driverach, ktore przez brak spisu instrukcji EMU sa 'ciezko hackowalne'
- np. nie byloby trudne dodanie funkcji patch caching itd.)

Krzysiek