Zamienil stryjek siekierke na...

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 01 Apr 1996 - 08:34:50 MET DST

HI ALL!!

  Zanecony opisami o kartach muzycznych zakupilem sobie AWE32. Do tej
pory mialem tylko GUS-a + 0.5MB.

Kompatybilnosc AWE z poprzednimi wersjami soundblastera doskonala no i
tu konczy sie pochwala dla awe:(((

Teraz to ja sobie moge porownac. AWE ma jakis taki tepy dzwiek niby
_wawetable_ ale cos mu brakuje, to tak jak niby facet ale o jajach
to nie slyszal. We wszystkich gierkach jest tak delikatnie mowiac jakby
m slon na ucho depnal.

GUS to jest maszyna , jak gierka supportuje gus-a to odlot.

Moze mnie jakis AWE-ista uswiadomi, moze zle to bydle skonfigurowalem.

Na razie to 3:0 dla GUS-a.

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #