Re: A jakie dobrac oprogramowanie ?

Autor: Zbigniew Wasik (zbych_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 12 Apr 1996 - 12:14:48 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Zbigniew Wasik (zbych_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Ja tez postanowilem z kumplm kupic dwie karty sieciowe [...]
: : Ale mam inne pytanie. Zastanawiamy sie jakie oprogramowanie do tego dac.

: Z przykroscia odpowiem, ze:
: 1. posadzic Linux'a, lub
: 2. Przeprosic sie z sieckami Win for WG/Win95/NT
: 3. Poszukac (Simtel, archie) sieci NeOS - to takie rozwiazanie dla ubogich,
: ale moze niezle.
: 4. Lantastic? Hm, mam ostatnio mieszane uczucia. No, na poczatek moze byc.
: Ale kupowania nie radze.

: : Kolega ma demonstracyjna wersje sieci Novela dla 2 user, ale nie wiem czy to
: : dobre bo to siec typu Klient - Server. A wydaje Mi sie ze siec typu
: : peer-to-peer bylo by lepsze.

: Nie, siec ze wspolnym serverem bylaby lepsza. Ale stac Was na trzeci
: komputer?

: Jarek.
   Myslelismy aby z mojego komputera ( szybszy ) zrobic server a kolega bedzie
   klientem. Moj bedzie tylko za dnia wlaczony. Gdy nie bedzie wlaczony to
   nie bedzie po prostu sieci. Tylko nie wiemy czy kolega nie bedzie mial
   wtedy problemow. A moze by sie dalo u MNie i u Niego zalozyc dwa servery
   i jakos je ze soba polaczyc, rowny na rowni. Przeciez na uczelniach jest
   kilka serverow ktore ze soba w jakis sposob sie porozumiewaja.Ale czy wtedy
   mozna uruchomic jakis program korzystajacy z sieci, np. dooma aby sobie
   pograc. Bo poczta raczej bedzie dzialac.
      Z kupnem 3 komputera to dobry pomysl, ale po primo - nie stac nas na
   niego :-(, po sekundo - wersja demonstracyjna Novela jest tylko dla 2 users
   i niew wiem czy daloby sie w ten sposob zainstalowac.

     Zbych.