Re: A jakie dobrac oprogramowanie ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 11 Apr 1996 - 15:53:53 MET DST

Zbigniew Wasik (zbych_at_ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Ja tez postanowilem z kumplm kupic dwie karty sieciowe [...]
: Ale mam inne pytanie. Zastanawiamy sie jakie oprogramowanie do tego dac.

Z przykroscia odpowiem, ze:
1. posadzic Linux'a, lub
2. Przeprosic sie z sieckami Win for WG/Win95/NT
3. Poszukac (Simtel, archie) sieci NeOS - to takie rozwiazanie dla ubogich,
    ale moze niezle.
4. Lantastic? Hm, mam ostatnio mieszane uczucia. No, na poczatek moze byc.
    Ale kupowania nie radze.

: Kolega ma demonstracyjna wersje sieci Novela dla 2 user, ale nie wiem czy to
: dobre bo to siec typu Klient - Server. A wydaje Mi sie ze siec typu
: peer-to-peer bylo by lepsze.

Nie, siec ze wspolnym serverem bylaby lepsza. Ale stac Was na trzeci
komputer?

Jarek.