Re: OS/2 -dlugie nazwy na partycji FAT

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sun 07 Apr 1996 - 18:10:22 MET DST

Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl) wrote:

Hej,

: >: Istnieje co prawda
: >: parametr polecenia DIR (chyba /R) ktory wyswietla tez dlugie nazwy ale
: >: dziala wylacznie w sesji DOS.
:
: >Najpierw ten parametr. Domyslam sie, ze wyciaga on informacje z plikow
: >informacyjnych /bodajze "ea data.sf"/. Ale z ta _wylacznie_ sesja dosowa to
: >wierzyc mi sie nie chce.
:
: Jesli nie wierzysz to sprawdz. To naprawde dziala tylko w sesji DOSa,
: w OS/2 wypisuje "inwalid switch" lub cos takiego. Zreszta help do
: polecenia DIR zaznacza ze tak wlasnie jest. I masz eracje ze "wierzyc
: sie nie chce" ja tez nie rozumiem dlaczego w DOS mozna a w OS/2 nie -
: to jest wlasnie paranoja w ktora zaczynam popadac.

Rzeczywiscie. Sprawdzilem i uwierzylem. Fakt, to jakas bzdura. Insza
inszosc, ze mi to kompletnie nie przeszkadza, gdyz nie korzystam masowo z
okien OSowoych ani DOSowych.

milego dnia zycze
hej

--