Re: Pentium i czestotliwosci

Autor: TOM
Data: Sat 06 Apr 1996 - 07:21:15 MET DST

>Jesli juz mowa o SP4 to mam zapytanie.
>Kupilem sobie niedawno taka plytke z P166 na pokladzie , mam do tego S3 968 na
>VRAM'ach i dziala mi to (bezposredni dostep do pamieci karty graficznej) o 1/3
>wolniej niz u kumpla, ktory ma jakiegos taniego CIRRUS'a (PCI) wsadzonego do
>plyty NONAME a Tritonem i AMIBIOS'em, ustawionej, na dodatek, tylko na 60MHZ
>(Pentim 120).

>Czy S3 968 jest AZ TAK WOLNA?
968 jest bardzo szybka i bije CIRRUS-a na glowe.
Cos masz zle ustawione.

>Jaki program do testowania szybkosci karty graficznej (bezp. pisanie do jej
>RAM'u) jest powszechnie stosowany?

>Pawel Pierscionek,

Taki program nie istnieje.
Ja stosuje kombinacje (WIN311/95) WINTACH, SPEEDY,WUBENCH.WINDSOCK.
Dopiero srednia wynikow daje jakies wyobrazenie.
Pod OS2/UNIX brak mi programow testujacych(pewnie jakies sa).

Tomasz JASINSKI.

WESOLYCH SWIAT.