Re: Pentium i czestotliwosci

Autor: Pawel Pierscionek (tomasz_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Fri 05 Apr 1996 - 20:02:17 MET DST

piotrs_at_tch.waw.pl (Piotr Sobczak) wrote:

>Eee no pewnie, ze wiem. Ale on jest tylko na SP4 i robi 32MHz niezaleznie od
>czestotliwosci zewnetrznej procesora. Na plytkach TP4 jest raczej tak jak
>napisalem.

Jesli juz mowa o SP4 to mam zapytanie.
Kupilem sobie niedawno taka plytke z P166 na pokladzie , mam do tego S3 968 na
VRAM'ach i dziala mi to (bezposredni dostep do pamieci karty graficznej) o 1/3
wolniej niz u kumpla, ktory ma jakiegos taniego CIRRUS'a (PCI) wsadzonego do
plyty NONAME a Tritonem i AMIBIOS'em, ustawionej, na dodatek, tylko na 60MHZ
(Pentim 120).

Czy S3 968 jest AZ TAK WOLNA?

P.S.

Jaki program do testowania szybkosci karty graficznej (bezp. pisanie do jej
RAM'u) jest powszechnie stosowany?

Pawel Pierscionek,