Re: Pentium i czestotliwosci

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 05 Apr 1996 - 22:25:41 MET DST

On 5 Apr 1996 19:35:44 +0200, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej
Karpinski) wrote:

>moim zdaniem jest to dosc wolna karta... oczywiscie sporo osob nie
>podziela tej opinii...

>powszechnie to niestety zaden, nad czym ubolewam bo diametralnie zmienilby
>wyniki testow i opinie ludzi o kartach. ja uzywam landmarkowego speedcoma
>i 3dbencha - jesli oba pokaza wyrazna roznice to znaczy ze dana karta jest
>szybsza jesli chodzi o dostep do v-memory od innej.
>karpio

Tak, ale takie karty teraz sie kupuje dosc czesto, aby sluszyly jako
akceleratory. Czyli maja same sie zajac wykonywaniem pewnych operacji,
np. narysowanie czegostam... I dlatego chyba nie liczy sie tylko
szybkosc dostepu do pamieci, ale tez szybkosc jak szbko taka karta
wykonuje rozne operacje sprzetowo. Teraz, gdy wiekszosc ludzi
wykorzystuje win czy os/2, czy jakiekolwiek inne programy, do ktorych
mozna dopisac sterowniki obslugujace karty graficzne szybkosc pisania
do Ramu karty nie jest jedynym parametrem decydujacym o jej calkowitej
wydajnosci.

Pozdrawiam