Re: Krew mnie zalewa [WP61]

Autor: Kazimierz Nowaczyk (fizkn_at_univ.gda.pl)
Data: Fri 05 Apr 1996 - 16:47:03 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Kazimierz Nowaczyk (fizkn_at_univ.gda.pl) wrote:
> : Poza tym warto zobaczyc jakie rownania (np. macierzowe) potrafil
> : juz pisac WP 5.1 dla DOS!
>
> Zapewne ta wersja juz miala zaimplementowane w pelni to co Tex potrafil od
> 15 lat?
>
> Jarek.

Ostatnio jestem troche zajety, miedzy innymi pisaniem nowej wersji mojej
strony HTML (autoreklama!), ale tutaj wlasnie korzystalem z WP 6.1 i
formatu RTF, ktory mozna przetransformowac do htmla. Jak do tej pory nie
narzekam na wspolprace WP 6.1 z Win95. Taki uklad jest wymuszony, z WP
korzystam juz od ponad 7 lat (caly czas z licencja, to a propos ceny
upgrade kosztuje tradycyjnie 99$), wiec mam mase dokumentow w tym
formacie. Nowa wersja WP bedzie juz tylko pod Win95, to odpowiedz na
wybor platformy, zreszta takich programow mam wiecej np. dobry Origin
4.0 do obrobki danych doswiadczalnych...
Teraz do rzeczy korzystalem wczesniej z Tex-a, doskonaly ale to zupelnie
inna filozofia i inna epoka. Nie da sie ukryc, ze przy tekstach z
ogramna iloscia grafiki (szczegolnie 3D) nie obejdzie sie bez technik
linkowania inaczej bedziemy operowali plikami po kilkadziesiat Mb. Przy
tym padnie kazdy edytor na PC. Trzeba takze miec mozliwosc
bezposredniedgo ogladania dokumentu na ekranie... i tutaj zaczynaja sie
klopoty. To w tym miejscu sypia sie edytory, pojawia sie najwiecej
bledow. Przykladem niech bedzie niewypal jakim byl WP 6.0
Jednak teraz bez WP 6.1 nie wyobrazam sobie swojej pracy.
Pozdrowienia, Kazik.

Kazimierz Nowaczyk	Instytut Fizyki Doswiadczalnej UG
			ul.Wita Stwosza 57, 80-952 Gdansk
			http://www.univ.gda.pl/win/flim.html
			tel. 058 52 92 44, fax 058 41 31 75