Re: Cuda ze FDD's

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 14:33:12 MET DST

Zbigniew Lapinski (zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl) wrote:
: Wczoraj z dnia na dzien moje stacje dyskietek "zwariowaly" tz:
: jedna i druga stacja NIE ZAPISUJE. Ale jest na tyle bezczelna, ze nic o
: tym nie mowi. Jakakolwiek operacja zapisu przebiega calkowicie prawidlowo
: "na ekranie" jednakze nic sie nie zmienia.

Najpierw poruszaj kablem przy kontrolerze, potem wymien kabel, a potem
kontroler.

Tak swoja droga ja juz takie eksperymenty robilem i objawy sa faktycznie
smieszne, nieprawdaz? Mozna sobie zapisywac do woli, sprawdzac, i tylko
czasem wychodzi, ze to w ogole nie dziala.

Pozdrowienia,
Jarek.