Re: Cuda ze FDD's

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 14:28:00 MET DST

ewakol_at_gus.stsp.gov.pl (Jaroslaw Kolakowski) wrote:

> In article <Pine.HPP.3.91.960404112836.6005A-100000_at_panda.bg.univ.gda.pl>, Zbigniew Lapinski <zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl> says:

> Moim zdaniem, to moze byc wirus, tyle ze maskujacy sie w systemie.
> Musisz uruchomic MKS'a ze zdrowej dyskietki jak tylko usuniesz haslo.

> Jarek

Pare sposobow wejscia do CMOS setup:

Uruchomienie komputera z wcisnietym klawiszem insert na 80% komputerow
powoduje wyzerowanie cmosu.
Dla AWARDA haslo "Zbgn" dziala na 80 % plyt. UWAGA:Wazne sa duze
i male litery!
Masz duze szanse na jumperka zwierajacego bateryjke do CMOS na plycie
glownej.
Mam gdzies programik, ktory robi Hiroszime w CMOSie - totalna czystka,
jesli wszystko inne zawiedzie, daj znac, podesle.

Simon