Cuda ze FDD's

Autor: Zbigniew Lapinski (zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 04 Apr 1996 - 11:40:50 MET DST

        Wczoraj z dnia na dzien moje stacje dyskietek "zwariowaly" tz:
jedna i druga stacja NIE ZAPISUJE. Ale jest na tyle bezczelna, ze nic o
tym nie mowi. Jakakolwiek operacja zapisu przebiega calkowicie prawidlowo
"na ekranie" jednakze nic sie nie zmienia. Probowalem format a:|b: /u,
copy z dosa, nc, dn, file manager'a test z ndiags tez nic nie wykazuje
(bo jest read, a comprehensive wlasnie teraz robie i jest w polowie i nic
nie krzyczy). Obecnosc wirusa sprawdzalem styczniowym MKS'em i AVP. Nie
moge boot'owac z FDD bo jest haslo a ja go nie znam (dowcip mojego
poprzednika). Pliki przesylam przez FTP do innego komputera. Na
zkonczenie opisu mojego problemu dodam, ze odczyt z dyskietki przebiega
jak najbardziej prawidlowo.
        Z gory dziekuje za listy z radami.
Zbyloo:-(