Win95 a OS/2 i Linux

Autor: Lukasz Bajonski (lbajon)
Data: Mon 01 Apr 1996 - 10:41:46 MET DST

Czesc wszystkim !

Wlasnie wczoraj znalazlem czas aby siegnac po marcowego Entera - a tam ku
mojemu niepomiernemu zdziwieniu widze wlasne nazwisko na liscie szczesliwcow
ktorzy wygrali OS/2 PL w styczniowym konkursie. :)) Poniewaz mam juz Win95 i
Linuxa wiec bede mial mozliwosc porownania wszystkich tych systemow !
W zwiazku z tym mam pytanie ktore zdaje sie juz padalo na tej liscie: jak
zainstalowac OS/2 aby wszystko chodzilo. Chce na OSa przeznaczyc partycje D
o wielkosci ok. 350MB. Czy to wystarczy, i co trzeba zrobic zeby nie trzeba
bylo powtornie instalowac WIN95 ?

PS. Czy OS rowniez przypomina o zmianie czasu i zmienia go za Was ? Niby to
drobiazg ale WIN95 to potrafi :)

                            Lukasz Bajonski