Re: Win95 a OS/2 i Linux

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 03 Apr 1996 - 02:20:03 MET DST

On Tue, 2 Apr 1996 03:26:14 +0200 Jaroslaw Tabor wrote:

>Oczywiscie wystarczy. Sa dwie mozliwosci instalacji:
>1. z systemem FAT tzw. DUAL BOOT - mozna bootowac DOS albo OS/2
>z jednej partycji za pomoca polecenia BOOT DOS lub BOOT OS/2
>2. z systemem HPFS i BOOT MENAGEREM (lepsza).

gwoli scislosci - BOOT MANAGER nie wymaga HPFS
(oczywiscie jesli sie ma min. 8MB RAMu - HPFS jest polecany)

>Ad. 2 - Sa dostepne w Internecie drivery do Linuxowego systemu plik˝w pod OS/2

niestety - na razie tylko Read Only.
sa w internecie rowniez TSRy i Drivery (do wyboru) dla DOSa
oraz drivery do Linuxa, ktore umozliwiaja czytanie partycji HPFS.

>Ad. 3 - Najlepiej pozniej sformatowac Win'95 i zapomniec o nich.

partcje FAT ktora ci zostanie wolna po usunieciu windoze
mozesz uzywac jako obszar do wymiany/wspoldzielenia plikow
miedzy Linux'em a WARP'em (np. poczte warto trzymac na takiej partycji,
aby sie laczyc niezaleznie pod czym siedzisz w danym momencie)
(przynajmniej do czasu kiedy nie bedzie driverow Read/Write hpfs <- -> ext2fs)
ja tak zrobilem swego czasu i jestem BARDZO zadowolony

Poza tym: Congratulations! Welcome in WARPED world

Grego