Re: Win95 a OS/2 i Linux

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 01 Apr 1996 - 12:46:51 MET DST

Lukasz Bajonski (lbajon) wrote:

Hej,

: Wlasnie wczoraj znalazlem czas aby siegnac po marcowego Entera - a tam ku
: mojemu niepomiernemu zdziwieniu widze wlasne nazwisko na liscie szczesliwcow
: ktorzy wygrali OS/2 PL w styczniowym konkursie. :))

Gratulacje. Jescze nigdy niczego nie wygralem, kurcze :-)

: jak
: zainstalowac OS/2 aby wszystko chodzilo. Chce na OSa przeznaczyc partycje D
: o wielkosci ok. 350MB.

Starczy spokojnie, a instalacja wyglada normalnie. Za to nie wiem, co trzeba
zrobic, zeby sie W95 nie pogniewal.

: PS. Czy OS rowniez przypomina o zmianie czasu i zmienia go za Was ? Niby to
: drobiazg ale WIN95 to potrafi :)

No nie rozbrajaj mnie. Ze masz rano zjesc sniadanie, to tez Ci W95
przypomina? A tak bardziej juz na serio, jak juz ktos ma taka skleroze, to
zawsze moze sobie zapuscic jakis program przypominajacy. Czy to sie czasami
PIM nie nazywa /nie bijcie, jesli sie pomylilem/.

milej instalacji zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski