Re: Corspeed - programik do testowania cache

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 30 Mar 1996 - 16:01:56 MET

On Fri, 29 Mar 1996 21:08:36 +0100 you wrote:

>Niestety poniewaz tylko jedna osoba zaprotestowala, a sporo wiecej
>wyrazilo ochote otrzymania programiku niniejszym wysylam go na liste.
>Sorry Greg - zostales przeglosowany ;)

Nie wydaje mi sie zeby demokracja byla tutaj najlepszym sposobem
rozstrzygania. (wogole jestem przeciwnikiem demokracji - jestem zwolennikiem
monarchii oswieconej [oczywiscie najlepiej jesli to ja bede monarcha, bo
oswiecony owszem jestem])
:-)
a na powaznie: jesli argumentem pozostalych bylo: "TAK, BO CHCE"
a przeciw argumenty byly powazniejsze, to jednak nie widze powodu by
ulegac woli wiekszosci.

Grego