Re: Edytor HTML

Autor: Michal Pierewicz (yspierew_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 15:33:24 MET

zasada_at_delta.sggw.waw.pl wrote:

> Witam,
> mam pytanie - czy ktos moglby mi polecic jakis sensowny edytor html - najlepiej
> z mozliwoscia podgladu pisanego dokumentu.
> Pozdrawiam
> Michal Zasada

Jesli bardzo zalezy Ci na WYSIWYG to polecam Netscape Gold.
Niestety nie obsluguje tabelek, tzn. kazda tabele sprowadza
do jednej kolumny.
ftp://ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/netscape/Gold/

Jesli chcesz miec pelna kontrole nad dokumentem
(tzn. rzeczywiscie panowac nad jego trescia)
polecam HotDoga
http://www.sausage.com/dogindex.htm

Przy okazji, zapraszam do obejrzenia nowych stron Cyfronetu:
http://www.cyf-kr.edu.pl/proby/index_pl.html

Michal Pierewicz