OS/2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_dollar.it.com.pl)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 15:17:40 MET

Mam zamiar na swoim nowym dysku zainstalowaa OS/2 i mam pytanie.

1. Czy OS akceptuje drivery do kart dzwiekowych itp. pod Windows?

2. Slyszalem, +e jest pewien program Shareware, ktory "podczepia sie
pod biosa" i pyta po wlaczeniu komputera, z ktorego dysku bootowac.
Ja chcial bym, aby poki co pozostal dyskiem bootujacym stary dysk z
dosem, ale na nowym dysku panowal by OS (znaczy, ze tylko on mial by
do niego dostep, "zlikwidowal by na nim klastery" i widial dysk dos'a
itd.).

3. Co robi Boot Manager?

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl